Μπακάλικα
Η πηγή προμηθειών των μικρών παραγωγών, των επιλεγμένων αλλαντικών και των εκλεκτών τυριών είναι αυτά που προκαλούν τους πελάτες να αγοράσουν από τα μπακάλικα. Τα ιδιαίτερα προϊόντα που έχουν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις είναι επιλεγμένα και μικρής παραγωγής. Αυτή είναι και η βασική διαφοροποίηση σε σχέση με τα super markets. Η δημιουργία ταυτότητας ενός τέτοιου καταστήματος είναι σημαντική και πρέπει να προσδιοριστεί για να μπορέσει να προσελκύσει το ανάλογο πελατολόγιο.
- Διαχείριση Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης
- Δημιουργία συνταγών εποχής
- Φωτογράφηση εδεσμάτων και καταστήματος
- Τηλεοπτικά videos συνταγών και καταστήματος
- Δημιουργία φυλλαδίων
- Παρουσιάσεις μαγειρικής
Κρεοπωλεία
Το κρέας είναι βασικό στοιχείο ενός γεύματος. Η προώθηση της ταυτότητας του καταστήματος είναι σημαντική. Η ενέργειες προώθησης βασίζονται σε μια φωτογράφιση που δίνει έμφαση στα ειδικά κρεατοσκευάσματα, στα κρέατα ωρίμανσης, στους ανθρώπους του καταστήματος. Το κρέας, σ’ όλες τις μορφές του, παρουσιάζεται με μεθόδους που πιστοποιείται η άριστη διαδικασία επεξεργασίας του. Οι άνθρωποι που απαρτίζουν το κρεοπωλείο είναι κομμάτι του branding της επιχείρησης και πρέπει να παρουσιαστεί η τεχνογνωσία τους.
- Διαχείριση Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης
- Δημιουργία συνταγών εποχής
- Φωτογράφηση εδεσμάτων και καταστήματος
- Τηλεοπτικά videos συνταγών και καταστήματος
- Δημιουργία φυλλαδίων
- Παρουσιάσεις μαγειρικής στο κατάστημα